2007. 10. 06. (szombat)

2007.10.06. 20:51 cole

Időtartam: 1h
Helyszín: Tengerszem Tenisz Klub

Ma volt az első edzésünk a nagy paplan alatt. (befedték a pályánkat, beindult a téli szezon) Furcsa! Érdekes az akkusztikája, itt sokkal jobban kijön ha nem az ütő közepével találjuk el a labdát. Továbbá érdekes a klíma is, mert dölt belőlem a víz a tréning alatt végig. Persze mindez nem hátráltatott minket, hajtottunk keményen. Csilla sokadik edzés után azt vallja kezdi érteni, de ami a jobb érzi min is kell korrigálnia, hogy megfelelően sikerüljön végrehajtania a tenyerest. Kíváncsian várom a holnapi fejleményt. Bár nem írtam meg, voltunk hétfőn is játszani, de nem tartott túl sokáig, mert berágtam azon, hogy hiába mondtam mi a hiba(TÁVOLSÁG!!), semmi javító szándékot nem véltem felfedezni. Edzőbá türelme azonban végeláthatatlan, legalábbis az enyémhez képest. :)

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: edzés tenisz edzővel

A bejegyzés trackback címe:

https://teniszlabda.blog.hu/api/trackback/id/tr39188481

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 9 2019.04.27. 06:20:08

Abilify lai - naetaqg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása