2007. 07. 21. (szombat)

2007.07.21. 11:21 cole

Időtartam: 1h
Helyszín: Tengerszem Sportklub

Ez a reggel 8-as kezdés nagyon feküdt, még nem volt az a nagy hőség, néha kellemes szellő fújt, szóval a körülmények adottak voltak.

Az edzés első felében a T-vonalról ütögettük vissza a két oldalra érkező labdákat, a második felében pedig már lementünk az alapvonalra is. Úgy érzem küzd az agyam, hogy megfelelően végre tudjam hajtani az ütéseket, így van hogy a tenyeresre, van hogy a fonákra érzek rá, sajnos csak néhány ütés erejéig. Teljes mértékben ki vagyok éhezve a gyakorlásra, az elégedettségi szintem persze még mindig a béka segge alatt van.

Csillát viszont látványosan javulni látom, legalábbis az első alkalomhoz képest! Amikor rá van szólva, hogy figyeljen az ütőfogásra, a tanultak alapján hajtsa végre az ütést, akkor meg tudja csinálni. Ma szerintem ügyesebb volt mint én, de ez számomra csak egy újabb motivációs erő.

Folyt. köv. holnap reggel 8! ;)

Szólj hozzá!

Címkék: edzés tenisz edzővel

A bejegyzés trackback címe:

https://teniszlabda.blog.hu/api/trackback/id/tr68122372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása