2007. 10. 21. (vasárnap)

2007.10.21. 22:20 cole

Időtartam: 1h
Helyszín: Tengerszem Tenisz Klub

No ezt is megértük! Csilla ma brillírozott, eddigi legjobbját hozta. Az első fél órát végig ütögette Edzőbával, és több labdamenet is értékelhető volt. Lenyűgözott, eleinte már-már el sem hittem, hogy ő játszik. Mintha fejben összerakta volna a tanultakat, hogy megfelelő oldaltávolságot tartson, hogy megfelelően hajtsa végre az ütéseket mind tenyeres, mind fonák oldalról. Persze fel kell, hogy kösse a gatyát a továbbiakban, mert mint mondtam neki, ezentúl ez a minimum. :)
A magam játékáról csak röviden: gyenge voltam, nem éreztem a fonák ütéseket. Utólag belegondolva, mikor fociztam is előfordult, hogy gyengébb napot fogtam ki, és elpattant a labda, nem jöttek be a cselek, szóval próbálom nem túl nagy válságként megélni a mai szereplést.
Jó volna ha a téli szezon végére stabilan és helyesen kivitelezve menne a kép alapütés...

Szólj hozzá!

Címkék: edzés tenisz edzővel

A bejegyzés trackback címe:

https://teniszlabda.blog.hu/api/trackback/id/tr34203287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása