2007. 11. 04. (vasárnap)

2007.11.04. 13:40 cole

Időtartam: 1h
Helyszín: Tengerszem Tenisz Klub

Előzmény: a szép időnek és a hosszú hétvégének köszönhetően pénteken és szombaton 2-2órát gyakoroltunk a Pillangó pályán. Nyögvenyelősen kezdődött, de a második órákra belejöttünk és már élvezhető volt a játék.

gy003

A mai hivatalos tréning előtt is kimentünk a pályára bemelegítést gyanánt és ez nagyon jót tett mindkettőnknek. Ha emlékeim nem csalnak most volt az első alkalom, hogy mindketten (számomra) tetszetősen mozogtunk. Csilla a szokásos tenyeres-fonák után levezetésként röptézgetett is. Itt most már látom, hogy neki is szükségessé vált egy új grip, mert a gyengébb labdák is kicsavarják a kezéből az ütőt. Én kézből indított labdákkal kezdtem majd az edzés utolsó harmadában átváltottunk arra, hogy a szervából kapom a labdákat. Második - ha nem gyengébb - szervákat kaptam, mégis fonák oldalon kifogott rajtam. De mivel nem igazán voltak erősebbek, mint a játék közbeni ütések, így valószínűleg pszichés okok miatt hibázok. Ízelítőként kaptam egy első szervát is, mondanom sem kell közöm nem volt hozzá. Ha nem az őrült maximalista fejemmel nézem, akkor látványosan fejlődtünk az elmúlt időszak alatt, és szépen látszanak a soron következő lépcsőfokok. Kitartás, alázat és 1-2 év múlva talán összejön egy komplettebb játéktudás.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés tenisz edzővel

A bejegyzés trackback címe:

https://teniszlabda.blog.hu/api/trackback/id/tr15217938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása