2007. 07. 22. (vasárnap)

2007.07.22. 15:18 cole

Időtartam: 1h
Helyszín: Tengerszem Sportklub

csilla_fonak2

Legnagyobb sajnálatomra ma nem tudtam edzeni, valószínűleg ínhüvelygyulladás lehet a kisujjamban, így nem megy fájdalom nélkül az ütőfogás. Lehetséges, hogy túlságosan szorítottam akkor is, mikor elegendő lett volna csak tartani az ütőt.

Így Csilla egyedül küzdötte végig az edzést. Volt jópár szép megmozdulása, de továbbra is fennállnak az eddigi hibák. Készítettem kis videókat, fotókat, a szembesítés pedig már megtörtént.

Nekem most egy kis pihentetés, jegelés jön pár napig, legfeljebb bal kézzel dobálom majd a labdát Csillának, hogy Ő azért gyakorolhasson.


csilla_tenyeres1

Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: edzés tenisz edzővel

A bejegyzés trackback címe:

https://teniszlabda.blog.hu/api/trackback/id/tr100122954

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása