I'm back

2007.07.30. 14:29 cole

Szombat estére hazaértem Miskolcról, de a vasárnapi edzést is le kellett, hogy mondjam, mert a kezem még nem gyógyult meg. :(

Ma ismét elmentem az orvoshoz (sebészet), de az ott lévő uriember nem nagyon értette a dolgát, szerintem. Mindenesetre átküldött egy másik intézménybe, ahol van kézsebészet, ami már egy másik cég, ahol ismét fizethettem volna a 300Ft-ot. Berágtam, nem mentem. A héten szabin vagyok, így tudom intenzívebben jegelni, kezegetni csodakrémekkel és bizakodok.

Sajnos nem csak én mentem szabira, hanem a Chinoin pálya gondnoka is, így oda leghamarabb két hét múlva tudunk menni. Addig - ha rendbejövök -marad a heti 2, edzővel. Már nagyon hiányzik az edzés!

Szólj hozzá!

Címkék: sérülés off

A bejegyzés trackback címe:

https://teniszlabda.blog.hu/api/trackback/id/tr20128247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása