2007. 08. 17. (péntek)

2007.08.17. 21:32 cole

Időtartam: 2h
Helyszín: Chinoin pálya

Hullámzó a teljesítményünk. Ma ismét sokkal jobban ment, mint az előző gyakorláskor. Meglehetősen kevésnek bizonyul már ez a 50 labda is, gyorsan kiütjük, aztán jöhet a öszseszedés. A gyenge pontokra mentünk rá, ami nekem a fonák, Csillának inkább a tenyeres. Az én hibámat kapizsgálom, nyeső mozdulatot teszek bele az ütésbe, ezért megy gyakran a hálóba. Ez ugye hallatszik az ütés hangján is, de egyszerűen eddig találtam a megfelelő érzést. Be kell idegződjön a jó mozdulat, aztán nem lesz gond! Csilla ütéseiben is javuló tendenciát láttam, ma inkább a távolságokkal voltak bajok. Vagy túlságosan beengedte a csipő vonala mögé, vagy két apró lépés helyett előrenyújtózva ütött. Nem az igazi. (még)

Íme, játék után a "takarítás":

Szólj hozzá!

Címkék: edzés ketten tenisz

A bejegyzés trackback címe:

https://teniszlabda.blog.hu/api/trackback/id/tr6142710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása