2007. 08. 27. (hétfő)

2007.08.27. 22:07 cole

Időtartam: 2h
Helyszín: Chinoin pálya

A mai nap tanulsága számomra, hogy ne akarjak elmagyarázni olyat, amit érezni kell. :) Eleinte magyaráztam Csillának mikor mi a hibája egy-egy ütés végrehajtásánál, aztán egy 50 labdás körre hagytam, hogy legjobb tudása szerint csinálja, hagyatkozzon az érzéseire. Ez a kör nagyon jól sikerült, örültem is. Amit még nem tudok elképzelni, hogy egymással pötyögjünk, mert a teli fonákjai életveszélyesek. Már ha átjönnek persze, és nem a hálóba vágódnak! :)
A nap pozitívuma, hogy Csilla kezdi viszonylag jól adogatni a labdákat, amikor én ütögetem vissza őket. A negatívuma, hogy néha túlpörgetek tenyeresnél és fonáknál is, holott nem mindig kellene. Ezen korrigálnom kell.
Mindent összevetve jó volt a mai gyakorlás, a héten még egyszer megyünk.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés ketten tenisz

A bejegyzés trackback címe:

https://teniszlabda.blog.hu/api/trackback/id/tr54150698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása