2007. 10. 07. (vasárnap)

2007.10.07. 17:42 cole

Időtartam: 1h
Helyszín: Tengerszem Tenisz Klub

Kettébontottuk az edzést, fél óra Csillának, fél óra nekem. Ő kezdett és végig a kedvencét, a tenyeres-fonák párost gyakorolta. Ügyes volt, persze akadtak szituációk, amikor mint külső szemlélő jókat derültem ("hátra, hátra..." és hátranézett!:)), de ezektől eltekintve elégedett vagyok. A végére jócskán elfáradt (400labda->400ütés!), bár ezen nem csodálkozok, ha a sportmúltjára gondolok. Az én bő félórám sem volt akármilyen. Edzőbával játszottunk, egyelőre csak kézből indított labdákkal, mert szerválni még nem tudok. :( Nem kímélt, de ez így is van jól, én élvezem a terhelést. Igyekeztem, és már egy-két labdamenettel majdnem elégedett is vagyok, de párszor, ráadásul döntő szituációban be-becsúszott egy kis baki. Az erős labdákra és a kontrákra még nem vagyok felkészülve, azokat gyakorlatilag nem sikerült hárítanom. Azt kell mondjam én is elfáradtam kellőképpen, futottam mindenért, néha hiába is. A belső hőmérséklettel még nem igazán barátkoztam össze, dőlt belőlem a víz. Szummaszummárum frankó hétvége volt sport szempontból. Üröm az örömben, hogy jövő héttől már csak heti egy alkalommal bírunk el, anyagi megfontolásból. Fránya téli szezon...

Szólj hozzá!

Címkék: edzés tenisz edzővel

A bejegyzés trackback címe:

https://teniszlabda.blog.hu/api/trackback/id/tr77189216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása