2007. 09. 08. (szombat)

2007.09.08. 19:30 cole

Időtartam: 3h
Helyszín: Ferroglobus pálya

Ma újra ütőt foghattam a kezembe! (Egyedül, mert Csilla osztálytalálkozik) Ellátogattam a Ferroglobus pályára, ahol két idős Úr -akik veteránban versenyeznek - lehetőséget adtak, hogy gyakorolhassak náluk. Van ott néhány fiatal (már nem full kezdők már) akiket tanítanak, hozzájuk szálltam be és ütögettünk nem keveset. Ráadásul tanultam is, mi eddig ugyanis még nem vettük a lecsapást, most ebbe is belekóstolhattam.
Holnap délben Tengerszem, és ha marad erőm, akkor megyek ide is.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés tenisz veteránokkal

A bejegyzés trackback címe:

https://teniszlabda.blog.hu/api/trackback/id/tr91160512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása