Rogers Masters 1.rész

2007.08.07. 09:27 cole

Nem csak csinálni jó, de nézni is, legalábbis nekem. Szerintem lehet is belőle tanulni, de csodálkozni mindenképp. Szerencsére a Sportklub esténként közvetíti a Montrealban zajló Rogers Masters ATP tornát, amely amolyan ráhangolódás a US Open-re, így ott is van mindenki aki számít. A sorsolásból [pdf], illetve az első napi meccsek eredményeiből jól látható, hogy már az elején nagy csaták lesznek. (Korai csillaghullás?)

Tegnap a Hewitt - Ferrero és a Nalbandian - Falla összecsapásokat néztem meg, utána már nem tudtam sajnos követni a hajnalig kitartó közvetítéseket. Utóbbi volt az egyértelműbb, ámde gyengébb színvonalú mérkőzés, már ha lehet gyengébb színvonalról beszélni ezen a szinten. Nalbandian 6-4, 6-3 arányban győzött.
Hewitt mérkőzése viszont egy komoly csata volt, nagyon szép megmozdulásokkal. Nekem kifejezetten tetszik Hewitt védekező stílusa, magabiztos és hibára kényszeríti az ellefelet. Lassú víz partot mos effektus. :) Talán az új edzővel (exFederer edző) még nagyott alkothat az ausztrál sztár. 7-6 (5), 6-4 lett a meccs végeredménye. Balszerencséjére az első kemény ellenfél után jöhet a második, nagy valószínűséggel az amerikai James Blake személyében.

(zárójeles megjegyzés: Mióta "szakmai" szemmel is követem a teniszmérkőzéseket, feltűnt, hogy a férfi versenyzők nagy része is két kézzel üti a fonákot.)

Szólj hozzá!

Címkék: pro tenisz rogers masters

A bejegyzés trackback címe:

https://teniszlabda.blog.hu/api/trackback/id/tr67134179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása